
Eindelijk is het dan weer zover . Mijn website is weer met een pagina uitgebreid. Het onderwerp is wederom focusstacking, het stapelen van meerdere foto’s waarbij van iedere foto alleen het scherpe deel wordt gebruikt.
De onderwerpen zijn over de hele winter vergaard en in beeld gebracht, en ik ben trots op het resultaat. Het album vindt u hier, en de slideshow vindt u hier.
Veel kijkplezier gewenst!

Je kent het wel. Je wilt iets beeldvullend fotograferen, maar je krijgt het onderwerp niet helemaal scherp van voor tot achter. Als je iets kleins beeldvullend wilt fotograferen met een macrolens, wordt dit nog moeilijker.